Splošni pogoji

Pogoji poslovanja

Z naročilom naših storitev ali nakupom opreme iz naše ponudbe se naročnik strinja, sprejema in soglaša z našimi pogoji poslovanja.
Podjetje Icomp, Računalniške storitve Igor Škofljanc s.p. (v nadaljevanju ponudnik)
S sedežem: Arnovo selo 26b, 8253 Artiče
Matična številka podjetja je 6820042000, registrirano pri AJPES izpostavi Krško.

Davčna številka SI 15400352.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vedno zagotovil potrebne informacije o identiteti podjetja, kontaktne naslove, načine plačila in dostave.

Naročila, izvedba nakupa

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena, ko ponudnik potrdi naročilo, kupec ga plača in kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu naročila “Naročilo zaključeno”. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena
na strežniku podjetja.

Postopek nakupa:

 

Kupec v ponudbi spletne trgovine izbere željen artikel in izbiro potrdi s klikom na gumb »Dodaj v košarico«. V primeru nakupa več različnih artiklov, se postopek pri vsakem artiklu lahko ponovi. V košarici ima kupec možnost izbire količine artiklov. Ko je zbiranje artiklov končano kupec nadaljuje nakupni proces s klikom na gumb » Nadaljuj na blagajno«.

V tem koraku kupec izpolni obrazec z osebnimi podatki, ki so potrebni za dostavo željenega naročila. Po izpolnitvi obrazca ima kupec v določenih primerih možnost izbrati več različnih načinov dostave, ter dodati k naročilu dodatne izdelke ali storitve. Pred zaključkom nakupa ima kupec možnost izbrati še med različnimi plačilnimi metodami in dostavo. Glede na izveden izbor se kupcu pred zaključkom nakupa ponovno izračuna končna vrednost naročila za plačilo. Kupec nakupni proces zaključi s klikom na gumb »Zaključi nakup«.

Po zaključenem nakupu se kupcu na spletni strani prikaže potrditveno sporočilo, da je bilo naročilo uspešno oddano skupaj z podrobnostmi oddanega
naročila. Kupec prav tako na vpisan elektronski naslov prejme potrditveno elektronsko sporočilo s povzetkom naročila.

Vse informacije, ki nam jih posredujete pri izvedbi naročila, bomo obravnavali skladno s politiko zasebnosti.

 

 

Cene, plačilni pogoji, dostava

Cene na spletni strani so izražene v € (evrih) in vsebujejo DDV.

Načini plačila:

  – bančno nakazilo

  – plačilne kartice (Maestro, Mastercard, Visa, American express)

V ceni ni vključen morebiten strošek dostave. Strošek dostave je razviden v spletni trgovini, kjer imate možnost izbire dostave ali osebnega prevzema. Strošek dostave znaša 7,50€ z vključenim DDV.

Naročeni izdelki vam bodo dostavljeni na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo.

Predviden rok dostave je 7 do 10 delovnih dni. Ponudnik si pridržuje pravico, da dostavni rok podaljša v primeru povečanega povpraševanja ali zamud dostavnih služb. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, dostavna služba s kupcem poskuša uskladiti način in kraj dostave.

V primeru, da dostavljavec s kupcem ne uspe vzpostaviti stika, se poskus dostave ponovi naslednji delovni dan in v primeru drugega neuspeha se paket z izdelki vrne pošiljatelju. Pošiljatelj vas kontaktira, ali želite v primeru, da je izdelek že plačan vračilo kupnine ali ponovno pošljemo izdelek.

 

Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem potrošnika bremenijo stroški vračila blaga. Rok prične teči z dnem, ko je kupec blago prevzel.

O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika najkasneje v 14 dneh od prejema blaga, in sicer na e-naslov info@icomp.si ali pisno na naslov ponudnika. Potrošnik izpolni tudi obrazec o odstopu od pogodbe – ODSTOP OD POGODBE

Najkasneje v 14 dneh od obvestila o odpovedi pogodbe mora kupec ponudniku vrniti nepoškodovano kupljeno blago brez odškodnine. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Ponudnik kupcu vrne v celoti plačano kupnino skladno s 143. členom Zvpot-1.

Izjeme od pravice do odstopa od pogodbe

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik po 135. členu ZVPot-1 nima pravice do odstopa od pogodbe iz prejšnjega člena pri teh pogodbah:

 1.     o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

2.      o opravljanju storitve, ki potrošnika zavezuje k plačilu, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

3.      o dobavi zapečatenih avdio ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;

4.   pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;

5.   o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;

6.   o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu podatkov, če se je izvajanje začelo in, kadar pogodba potrošnika zavezuje k plačilu, če:

–  je potrošnik predhodno podal izrecno soglasje za začetek izvajanja v času odstopnega roka,

–  je potrošnik privolil, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe, in

–  je podjetje predložilo potrdilo v skladu s šestim odstavkom 132. člena ali z drugim odstavkom 133. člena tega zakona.

Reklamacije v zvezi z dobavo

Kupec lahko blago reklamira, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva zamenjavo za enak, brezhiben artikel. V takih primerih se kupec obrne na prodajalca preko e-pošte info@icomp.si in nam prosim posredujte fotografije poškodovanega ali nepravega izdelka, mi pa vam pošljemo novega. V kolikor je izdelek napačen, nam sporočite na e-mail info@icomp.si, nam izdelek pošljite na naslov Igor Škofljanc s.p., Arnovo selo 26b, 8253 Artiče, mi pa vam pošljemo novega.

Vračilo poškodovanih pošiljk

Če je paket do kupca prišel fizično poškodovan in kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije.
Kupec zavrne paket na naslovni pošti, kjer s poštnim delavcem izpolnita reklamacijski zapisnik, paket pa vrneta skupaj z zapisnikom na naslov ponudnika. Ponudnik in Pošta Slovenije v čim krajšem času rešita tako reklamacijo in nadomestita poslani paket.

Neskladnost blaga

Neskladnost lahko uveljavljate, če menite, da artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo.

Artikel je neskladen kadar:

– nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;

– nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje in je bila prodajalcu znana oz. bi mu morala biti znana;

– nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz. predpisane;

– je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom iste vrste in z izjavami proizvajalca ali pooblaščenega serviserja.

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga (78.člen Zvpot-1). Pravice potrošnik uveljavlja skladno z 81. členom Zvpot-1, prodajalec pa neskladnosti rešuje skladno z 82. členom Zvpot-1.

Garancija in jamstvo

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščencu, ki je naveden na gar. listu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Uveljavljanje garancije je za potrošnika brezplačno.

Pravica do zasebnosti

Podjetje Icomp, Igor Škofljanc s.p. se zavezuje k spoštovanju pravice do zasebnosti in izvajanju vseh zakonskih predpisov, v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih komunikacijah ter Splošno uredbo EU o varstvu podatkov. Pri delu z IT tehnologijo in podatki spoštujemo zasebnost in zaupnost informacij, visokih varnostnih standardov ter etičnih kodeksov.

Od vas bomo zbirali in hranili samo tiste osebne podatke, ki so nujni za komunikacijo in opravljanje storitev (ime, priimek, podatki o podjetju, naslov, elektronski naslov, telefonska številka).

Podatki se zbirajo ob vašem naročilu naših storitev, osebno, preko spletnega obrazca, e-pošte ali po telefonu. Podatke bomo lahko občasno uporabili tudi za obveščanje o delu našega podjetja, novostih in ponudbah. Podatki se hranijo do preklica.

Z naročilom ali povpraševanjem soglašate z našimi pogoji poslovanja in zbiranjem ter hranjenjem podatkov. Soglasje o zbiranju in hrambi podatkov lahko kadarkoli prekličete s sporočilom na naš elektronski naslov, ki vsebuje pisni zahtevek za preklic omenjenega soglasja.

Nikoli ne pregledujemo ali analiziramo podatkov, na vaših napravah, razen če je to določeno z delovnimi nalogami in pisnim soglasjem lastnika. Teh podatkov tudi ne hranimo na naših napravah.

V nobenem primeru ne bomo vaših podatkov posredovali tretjim osebam.

Omejitev odgovornosti

Upoštevajoč omejitve odgovornosti predstavljene v teh splošnih pogojih, podjetje dodatno pojasnjuje kot sledi spodaj.

V kolikor se odločite za uporabo spletne trgovine in/ali spletnega mesta, soglašate, da ste to storili prostovoljno in nase prevzeli vsakršno tveganje. Spletno mesto in trgovina sta omogočena “takšna kot sta”, brez kakršnekoli garancije, neposredne ali posredne. Vse omejitve odgovornosti, opredeljene v tem poglavju ali kjerkoli v teh splošnih pogojih, veljajo v največjem možnem obsegu, ki ga dovoljuje zakon.

Podjetje ne jamči za delovanje spletne trgovine in njenih funkcij, prav tako ne garantira, da bo spletna trgovina delovala brez napak, brez virusov ali kakršnekoli virusom podobne škodljive programske opreme. Prav tako podjetje ne jamči, da so informacije, objavljene na spletni strani, točne in celovite. Podjetje ne jamči za kakršnokoli škodo, vključno z, a ne omejeno na: direktno, indirektno ali posledično škodo, ki bi lahko nastala oz. izvirala iz uporabe spletnega mesta.

V kolikor se odločite za uporabo spletne trgovine in izvedbo plačila preko te trgovine, izrecno soglašate, da je uporaba na vašo odgovornost in sami nosite vsa tveganja, povezana z izvedbo plačil preko spletne trgovine, vključno z, a ne omejeno na, neuspela plačila na strani Uporabnika, napake pri plačilih in napake pri vračilih plačil v primeru reklamacije. Ta izključitev velja v največjem možnem obsegu, ki ga dovoljuje zakonodaja. Podjetje ne nosi nikakršne odgovornosti za škodo, ki lahko nastane iz uporabe spletnega mesta in/ali izdelkov, ki so na voljo v spletni trgovini.

Piškotki

Za optimalno delovanje spletne strani uporabljamo naslednje piškotke:

PodjetjeImeNamenČas
Icomp, Računalniške storitve Igor Škofljanc s.p.cookie_notice_acceptedPotrjevanje uporabe piškotkov1 mesec

Kako upravljati s piškotki?

Večina spletnih brskalnikov omogoča, da nastavite vaše piškote. Piškotke lahko zavrnete ali jih sprejmete s funkcijo, vgrajeno v spletne brskalnike. Če piškotke zavrnete, lahko naprej uporabljate našo spletno stran, vendar nekatere podstrani ali funkcije morda ne bodo delovale. V nadaljevanju se nahajajo povezave do navodil, kako lahko izključite piškotke na vašem spletnem brskalniku:

Mozilla Firefox
Internet Explorer
Chrome
Opera
Safari

Končne določbe in reševanje sporov

Ponudnik v nobenem primeru ne odgovarja za izgubo podatkov na napravi naročnika. Naročnik je dolžan pred pričetkom izvajanja storitve poskrbeti za ustrezno varnostno kopijo. Na željo naročnika lahko varnostno kopijo podatkov pred posegom zagotovi tudi ponudnik. Ravno tako ponudnik ni odgovoren za nastalo škodo, ki jo lahko povzroči uporaba naših storitev ali blaga. Ponudnik se odvezuje vsakršni zahtevi za kakršnokoli nadomestilo ali odškodnino v primeru izgube ali izpada dohodka zaradi uporabe storitev ali blaga iz naše ponudbe.

Podjetje Icomp, Igor Škofljanc s.p. si bo prizadeval in skušal vse morebitne spore najprej reševati sporazumno, v najkrajšem možnem ali vsaj zakonsko določenem roku.

Skladno z 32. Členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS 81/2015, z dne 30.10.2015), podjetje Icomp, Igor Škofljanc s.p. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov, ki bi jih potrošniki lahko sprožili v skladu s tem zakonom.

Splošni pogoji poslovanja so narejeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. V kolikor iz opisanih pogojev pravice potrošnika niso razumljive ali vidne, veljajo določila v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Platforma za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Več informacij o platformi za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm.

 

Splošni pogoji so objavljeni na uradni spletni strani podjetja in se hranijo na sedežu podjetja. Dostopni so tudi v fizični pisni obliki v poslovalnici.

Ti splošni pogoji začnejo veljati naslednji dan po objavi na spletni strani in se lahko spremenijo brez vnaprejšnjega opozorila ali obvestila.

Arnovo selo , 03.05.2024
Igor Škofljanc